Wednesday, June 18, 2008

COZ yg paling Beh...






Ini coz yang pertama aku p utk tahun ni..Bulan 4 hari tu kat Park Royal Hotel, Penang..sonok yg amat..Dah tu dpt lak naik kapal terbang..Sib baik berdua dengan cik Alla.. kalo x...ntah ape jadi kat aku ms dlm flight tu (hanya aku n cik Alla yg tau..:P)..tercapai visi n misi..byk bende baru aku dpt dari coz ni. Alangkah bertuahnya participant yg p ari tu ..xsangka Datuk Fazilah Kamsah dtg bagi talk.Fuh..tersentuh sanubari bila dgr dia kasi talk tu. Mmg berkesan..Insaf jap aku n kawan2 yg lain..Tapi ape yg nak aku perkatakan, coz ni mmg lain dari yg lain walaupun tajuk scientificnya 'Dynamic Roles for Secretaries and Pa's'..tp isi perutnya mmg berkhasiat..xdpt aku nak citerkan di sini..Dah la duk hotel 5 stars ..dpt plak sepersalinan kain sutera batik..TQ ah..Training Unit..Tahun depan buat lagi coz ni...

No comments: