Wednesday, March 18, 2009

Akibat dari perut..

Fuh..lama x update blog.Aku baru je sihat dari terkena diarrhea atau nama sebenarnya cirit birit..Seksa gile kena kat KL masa ada kos kat sana. Malam yang kena tu..xde ubat pun..yg ada panadol jerk n minyak kapak. Sampai kol 4 pagi aku bangun p toilet. Dasat2..ntah ape aku makan..xtau la.Orang lain macam kak yatt, cik alla n kak wan x kena plak. Sensitif tol perut aku kali ni. Pagi esoknya br la p klinik kat UIA Gombak xjadi jugak. Balik Kuantan jumpa Dr. Norlita barula ok.Tu pun aku xsempat nak rehat betol2. Hari Khamis terkena..Jumaat keje..Sabtu balik kg jap..Ahad ada kelas..Isnin keje..ari Selasa dpt MC..hehehe.Sian aku (xderk org nak kesian)..mmg kurus xmakan nasi 4 hari..tobat xnak dah lepas ni..

2 comments:

eiyda said...

salam... itu citer sebulan lepas... biler nak citer pengalaman bulan ni pulak... penyakit yg sama... hahahaha... kali ni, kongsi pengalaman ngan ramai org kan... kan???

eiyda said...

would like to visit me??? hehehehe... my address... eiyda-eiyka.blogspot.com... see ya!!